Koşar Adımda! Web Sitesi Tasarlama – Kapak Yazısı

KodLab yayınlarında indirim olduğunu duyunca gidip bir göz attım kitaplarına. Türkiye standartlarında, çeviri olmayan kitapları ele aldığımızda fena da değiller açıkcası..
Hatta Android kitabını sipariş ettim bile.
Ancak yayınevlerini böyle dolanırken, farkettim ki bir şeyi genelleştirilmiş parçalara ayırıp, onu kullanarak rant elde etmeye çalışmak moda olmuş bu aralar. Daha net bir dille, “5 adımda Leb demeden leblebi”  kitapları türemiş..
Meraklandım, oluyor mu öyle 9-10 adımda bu işler diye göz attım şöyle bir kitaplara.
Bir adımı 50 sayfa olunca, oluyor.

Madem moda bu, ben de başlayayım bir yazı dizisine.. Adımını kestiremiyorum henüz, 10 derim 9’da biter, 11’e uzar.. Mahçup olmayayım, koşar adım gidelim biz..

Bu yazı dizisinde nelerin olmasını planlıyorum ?

– Öncelikle <html> nedir ? Ne işe yarar ? bundan bahsedelim..

– Daha sonra html ile yapılacak birkaç tasarım ile bu konuyu kavrayalım..

– Araya bir de HTML5 hakkında ufak tefek bilgiler ekleyelim..

– CSS ve JavaScript’den bahsedelim ve tasarım konusunu güzel bir projeyle kapatalım..

– Web Programlama dillerine giriş yapalım..

– PHP’den, xampp’dan, Apahce’den, mySQL’den, localhost’tan bahsedelim..

– Asp.NET’den, IIS 6.0’dan bahsedelim..

– Microsoft Expression Studio ve Microsoft Visual Studio’dan bahsedelim..

– HTML ve Asp.NET’i harmanlayarak bir proje yapalım..

Genel hatlarıyla aklımdaki içerik bu.
Bunlar dışında konu isteklerine de her zamanki gibi yer verebilirim..

Bir Cevap Yazın

